6 Μαΐου 2013

Ένα Βραβείο απο την Aby!

Πως είστε όλοι? Ελπίζω να περάσατε θαύμα το Πάσχα σας μαζί με τους αγαπημένους σας. Εγώ πάντως ευχαριστήθηκα φαγητό και ξεκούραση. Και τώρα επιστρέφω δριμήτερη και με ευχαριστίες. Γιατί το Μεγάλο Σάββατο έλαβα ένα βραβειάκι:

Ναι Aby μου έλαβα το βραβειάκι σου και σου είμαι ευγνώμων! 

Η Aby απο το AbyCraft με το βραβειάκι αυτό με κάλεσε και σε ένα παιχνίδι. Είπα λοιπόν να ξεκινήσω τη βδομάδα μου παίζοντας.

Οι κανόνες είναι:
1) Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2)Απάντησε στις ερωτήσεις.
3)Δίνεις με τη σειρά σου βραβείο σε 11 blog με λιγότερα από 200 μέλη.
4)Ενημέρωσέ τους για το βραβείο.
5)Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.

Οι ερωτήσεις είναι:
1)Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας.
2)Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται.
3)Από πού βρίσκεται την έμπνευσή σας.
4)Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
5)Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
6)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας.
7)Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
8)Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
9)Ποια είναι τα χόμπυ σας.

Και ορίστε οι απαντήσεις μου (σαν να δίνω συνέντευξη είναι, η πρώτη μου συνέντευξη. Τι συναρπαστικό!)

1) Μια εσωτερική ώθηση. Να αξιοποιήσω τις γνώσεις μου για το διαδίκτυο προβάλλοντας κάτι που νομίζω οτι κάνω καλά αλλά και για να γνωρίσω κι άλλο κόσμο με τις ίδιες ανησυχίες με μένα!

2) Στο blog μου δίχνω κυρίως τις δημιουργίες μου. Όμως μου αρέσει και να γράφω για οτιδήποτε χειροποίητο θεωρώ άξιο αναφοράς! 

3) Κυρίως απο τη φύση, για τους συνδυασμούς των χρωμάτων! Αλλά και απο το διαδίκτυο, απο διάφορους καλλιτέχνες και απο διάφορες μορφές τέχνης!

4) Ναι. Για παράδειγμα αφιερώνω κάποιες ώρες τη βδομάδα για φωτογραφήσεις. Έτσι μου είναι πιο εύκολο να προγραμματίζω τις επόμενες αναρτήσεις και βασικά να μην αμελώ το blog!

5) Συνεχώς μου γεννιούνται νέες ιδέες για το blog. Εξάλλου το blogging έχει να κάνει πρώτα απ' όλα με τη δημιουργικότητα. Μέσα απο αυτό εξελίσσεται και ο blogger!

6) Αρκετό θα έλεγα. Συνήθως μία με μιάμιση ώρα κάθε δύο ή τρεις μέρες. Τις υπόλοιπες προσπαθώ να παρακουλουθώ και να σχολιάζω τα blog των υπόλοιπων fellow bloggers!

7) 'Οταν έχω έμπνευση και όχι σοβαρά προβλήματα στο κεφάλι μου!

8) Ότι θεωρώ την οικογένειά μου τη μεγαλύτερη επιτυχία μου!

9) Για να σκεφτώ... Να πηγαίνω ποδηλατάδα με τα παιδιά, να διαβάζω βιβλία, να παρακολουθώ ταινίες, να ζωγραφίζω, να βάφω... Ναι αυτό το τελευταίο είναι το πιο πρόσφατο. Οτιδήποτε έπιπλο στο σπίτι θεωρώ οτι χρειάζεται ανανέωση τολμώ να το βάλω κάτω και να του αλλάξω... χρώμα! Φυσικά χόμπυ μου θεωρώ και το blogging και τα χειροποίητα κοσμήματά μου!

(Τελικά μου ήταν πολύ εύκολο να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις).

Πάμε τώρα στα blog. Το βραβείο παίρνουν:


(Αυτό ήταν το δυσκολότερο κομμάτι του παιχνιδιού γιατί υπάρχουν πολλά ωραία blog εκεί έξω που αξίζουν προσοχής).

Τέλος για σήμερα. Φιλιά πολλά!!!




16 σχόλια:

  1. Χριστος Ανέστη!!!!!
    Συγχαρητηρια για το υπεροχο βραβειο!!!!
    Ακριβός ετσι ειναι η οικογενεια ειναι οτι καλυτερο μας εχει συμβει στην ζωη και αν την κανεις ευτυχισμένη ε.... τοτε ειναι η πραγματικη επιτυχία στην ζωη πολλα μπραβο!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Έλενα! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  2. Kαλησπέρα,Χριστίνα και καλώς σε βρήκα!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!Σε ευχαριστώ πολύ που με επέλεξες ως μία εκ των 11 για τη σκυτάλη!
    Φιλιά και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!!:)Να είσαι καλά και καλό σου απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!! Χριστός Ανέστη!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Και σε άλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! Ωραίες οι δημιουργίες σου. Όταν με αφήσει ο blogger θα σε ακολουθήσω. Τα λέμε....

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου!!να δω μόνο πότε θα βρω χρόνο να απαντήσω γιατι έχω δυο σίφουνες σπίτι, έναν δίχρονο και έναν τριων μηνών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Little Ruth! Δεν υπαρχει καμμια βιασυνη. Με την ησυχια σου. Να σου ζησουν οι σιφουνες!!!!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Χριστινα μου, σε ευχαριστω για το βραβειο και θα προσπαθησω να το αξιοποιησω αν και εχω ομολογησει και στο παρελθον οτι δεν τα παω και πολυ καλα με αυτα.
    Πάντως αυτα που μας είπες για σενα είναι πολυ ενδιαφεροντα!
    Πάντα ετσι δημιουργική!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...