9 Οκτωβρίου 2013

Nailpolish matching Jewelry: Blueberry and Silver!

Από τις βόλτες που κάνω στα fashion και beauty blogs έχω κολλήσει ένα "μικρόβιο". Το ονομάζω μανομανία γιατί τελευταία το 'χω ρίξει στην αγορά μανό μετά μανίας (δυο δυο τα παίρνω). Έως τώρα έχω προμηθευτεί το κλασικό μου κόκκινο pure red, ένα metallic purple και ένα blueberry (εξού και ο τίτλος), το οποίο βλέπετε εδώ

Nowdays i'm following fashion and beauty blogs. So i 've stuck a "virus." I call it "manomania" which means nail polish mania (I buy more than one each time). So far I have purchased my classic red pure red, a metallic purple and a blueberry (hence the title), which you can see here
 
                 (στη φωτογραφία φαίνεται περισσότερο μπλε ενώ στην πραγματικότητα μωβίζει)
                 (in the photo it looks blue, but it's mostly purple)

  Όλα είναι KORRES (έχω βολευτεί και τα κραγιόν και τα μανό τους). Αυτό το blueberry πέρασε λίγος χρόνος να το συνηθίσω, μου φαινόταν κάπως σκούρο για τα γούστα μου, αλλά τελικά νομίζω πως μ' αρέσει. Αυτό που δεν μ' αρέσει είναι ο συνδυασμός με χρυσόχρωμα δαχτυλίδια (καλά, εγώ κι η Μιραράκη)

Everything is KORRES (I prefer their lipsticks and nail polishes). It took me some time to get used to this blueberry colour, it seemed a bit dark for my tastes, but now I think I like it. What I do not like is the combination with goldcolour rings
 

Ούτε όμως με τ' ασημένια μου δεν μου αρέσει ο συνδυασμός γιατί όλα έχουν πέτρες. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα από αλπακά. Σάββατο απόγευμα λοιπόν μπήκα στο εργαστήριό μου, έβγαλα τα μέταλλά μου, το ψαλίδι μου, το σφυρί μου κι έπιασα δουλειά. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό:

 Neither with my silver rings do i like the combination because they all have stones. So I decided to make my own white metal ring . Saturday afternoon I walked into my lab, I took out my metals, my scissors, my hammer and began working. The result was this:


                       photos by Christina P.

Δεν ταιριάζει πολύ καλύτερα?
Εσείς έχετε προσθέσει το blueberry στη συλλογή μανό σας?
Το δαχτυλίδι που έφτιαξα πώς σας φαίνεται?

 Isn't it much better?
Do you have a blueberry colour nail polishe?
What do you think of my ring?


7 σχόλια:

  1. ωραια δαχτυλιδια! ωραιο μανο! ολα σουπερ!

    καλημερα φιλη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μπλε χρώμα στα νύχια με το χρυσό δαχτυλίδι δείχνει τέλειο!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως και να 'χεις δίκιο. Εμένα για κάποιο λόγο δεν μου άρεσε ο συνδυασμός.

      Διαγραφή
  3. I love the polish but most of all love the ring <3
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο χρώμα! Και με το μέταλλο πάει σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...