18 Δεκεμβρίου 2013

I Just Want to Say THANK YOU!

Οι μέρες αυτές στο γραφείο είναι πολύ ζόρικες. Σήμερα ας πούμε γύρισα στις 5:30'. Και σαν να μην έφτανε αυτό, έχω και ένα κενό στο κεφάλι μου και δεν μπορώ να γράψω τίποτα (ευτυχώς δεν μου συμβαίνει συχνά). Έψαξα μήπως υπάρχει κάποια φωτογραφία στα files μου, μήπως έχω καμμία ανάρτηση στα πρόχειρα που δεν έχω προχωρήσει. Τίποτα. Και τότε θυμήθηκα πως υπάρχει ένα θέμα που μπορώ να χρησιμοποιήσω για ανάρτηση. Ένα "εργαλείο" που πρέπει να χρησιμοποιούμε και στην καθημερινή μας ζωή, για όλα αυτά που έχουμε και θεωρούμε δεδομένα και τα αναγνωρίζουμε μόνο όταν τα χάσουμε.
Κάπου θα πρέπει να βρίσκουμε το χρόνο μες τη μέρα να λέμε ευχαριστώ. Το ίδιο και στον κόσμο των blog. Επιζητούμε τα λινκ από άλλους για να αυξήσουμε τα views μας και μετά από ένα σημείο ίσως τα θεωρήσουμε δεδομένα. Θα πρέπει να βρίσκουμε χρόνο και μέρος μέσα στις αναρτήσεις μας να λέμε ευχαριστώ. Ευχαριστώ στους επισκέπτες μας, τους μόνιμους και τους καινούριους, ευχαριστώ στα άλλα blogs που μας αναφέρουν, μιλάνε για μας και κατά συνέπεια μας βοηθούν να αποκτήσουμε καινούριο κοινό.
Και για να δώσω το καλό παράδειγμα θα αρχίσω ευθύς αμέσως από αυτή την ανάρτηση. Στο διάστημα των τελευταίων δύο εβδομάδων είχα δύο επαναδημοσιεύσεις άρθρων μου (να το πω έτσι), σε δύο διαφορετικά blogs. Αυτές οι επαναδημοσιεύσεις και η πρόταση για συνεργασία από το ένα (όσων αφορά την αρθρογραφία), με συγκίνησαν αρκετά και θα ήθελα απλά να εκφράσω την ευγνομωσύνη μου και να πω ευχαριστώ.

These days in the office are very tough . Today I returned from work at 5:30 . And as if that wasn't enough, I have a gap in my head and I can't write anything ( luckily this doesn't happen often ) . I checked for photos in my files, posts that haven't progressed. Nothing . And then I remembered that there is an issue that I can use for writing. A " tool" that must be used in our daily life, for all that we have and take for granted and recognize only when we lose it.
Somewhere we have to find time in the day to say thank you. And in the world of blogging too. We seek to link to others to increase our views so we need to find time and place within our posts to say thank you. Thank you to our guests, officials and newcomers, thank you to other blogs that talk about us and therefore help us to gain a new audience.
And to give a good example, I will start immediately from this post. Over the past two weeks I had two republishes of my articles in two different blogs. These republishes and a proposal for more cooperation from the first, moved me and so I would just like to express my gratitude and say thank you

Ευχαριστώ λοιπόν το CforCrafts και το enamel.gr!

Thanks to CforCrafts and to enamel.gr!






Εύχομαι το νέο έτος να φέρει επιτυχία σε αυτά τα δύο καινούρια και πολλά υποσχόμενα ελληνικά sites! 

I wish the new year brings great success to these new and promising Greek sites!




Υ.Γ. Τις αναδημοσιεύσεις των άρθρων μπορείτε να τις δείτε εδώ κι εδώ.
P.C. You can see the articles here and here.

10 σχόλια:

  1. πολυ ομορφα τα νεα σου φιλη!
    και πολυ καλες οι συνεργασιες!
    λιγο η δουλεια μας τα χαλασε αλλα νταξει μωρε! χιχι

    καλες γιορτες καλη μου φιλη! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κανουμε, χρειάζεται κι αυτή. Δόξα το Θεό να λέμε κιόλας.
      Φιλιά και σε σενα Κική μου.

      Διαγραφή
  2. Χριστίνα μου εγώ σε ευχαριστώ για τη ζεστή υποδοχή και για τα καλά σου λόγια. Στο CforCrafts είναι διπλή η χαρά μας γιατί εκτός από blogger είσαι και εξαιρετική δημιουργός και αυτό είναι για μένα ακόμα σημαντικότερο! Είμαι σίγουρη πως θα ακολουθήσουν πολλά και όμορφα! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη (και ολόσωστη κατά την άποψή μου!) η ιδέα σου γι' αυτό το post!
    Είσαι υπέροχο τυπάκι!!!
    Φιλάκια, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τα λες Ιωάννα μου. Ευχαριστώ που με κάνεις να χαμογελώ!

      Διαγραφή
  4. Όμορφο post κοριτσάκι μου και σωστό! Καλές γιορτές να έχουμε και να είμαστε πάντα δημιουργικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία τα λες Χριστίνα! Χάρηκα που σε βρήκα! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...