17 Ιανουαρίου 2014

A Film for Your Weekend: American Hustle!


Έχω να σας προτείνω ταινιάκι γιαυτό το Σαββατοκύριακο! Φαντάζομαι θα το 'χετε ακούσει μιας και είναι από τα προτεινόμενα για OSCAR. Πρόκειται για τον -σε ελεύθερη ελληνική μετάφραση- "Οδηγό Διαπλοκής" (American Hustle). Σε κάποια σημεία με δυσκόλεψε να το καταλάβω (μάλλον γιατί δεν έχω τη συνωμοσία στο αίμα μου) αλλά η ουσία είναι ότι υπήρχε μεγάλη βρώμα στον πολιτικό (και όχι μόνο) κόσμο της Αμερικής (ας μην χρησιμοποιήσω ενεστώτα χρόνο). Τέλος πάντων. Βρήκα τις ερμηνείες εξαιρετικές. Οι ηθοποιοί έχουν μεταμορφωθεί και εμφανησιακά και το στυλ της Amy Adams είναι πραγματικά άπαιχτο! Αν και όταν το δείτε περιμένω τη γνώμη σας!

 I would like to propose a film for this weekend! I imagine you have heard of it since it's heading for the OSCARS. It's the film "American Hustle". In some points ​​it was difficult to understand what was going on (probably because I'm not the conspiracy type) but the bottom line is that politicians and not only were corrapted (let's not use present tense). Anyway. I found the performances excellent . The actors have been transformed and Amy Adam's style is really adorable! Will be expecting your opinion!


Μην μου πείτε ότι δεν έχει στυλ?
Don't tell me she's not stylish!


Άγριο θηλυκό!
Wild thing!




10 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Χριστίνα,
    για την συγκεκριμένη ταινία έχω ακούσει καλές κριτικές.
    Δεν γνωρίζω πόσο πολύπλοκο μπορεί να είναι το σενάριο, μα όταν μιλάμε για διαπλοκή σίγουρα χρειάζεται λίγο παραπάνω συγκέντρωση για να "βουτήξουμε" σε σκοτεινά μυαλά, που δυστυχώς κυκλοφορούν παντού εκεί έξω!
    Αν πάμε ανυποψίαστοι....θα μας καταπιεί η ταινία!!

    Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Αννιώ μου! Ναι η ταινία θα μπορούσε να μας καταπιεί (καλό!), γιαυτό να τη δείτε υποψιασμένοι! Φιλιά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δει την ταινία Χριστίνα μου, αν και άκουσα καλές κριτικές. Θα επανέλθω μόλις την δω. Καλό Σαββατοκύριακο. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να επανέλθεις γιατί με ενδιαφέρει η άποψή σου - λόγω της δουλειάς σου. Καλό Σαββατοκύριακο να 'χεις! Θα τα ξαναπούμε από Δευτέρα!!!!!

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...