3 Φεβρουαρίου 2014

"Efharisto!" means "Thank you" in Greek!

Καλό μήνα εύχομαι σε όλους και καλή εβδομάδα! 
Στην προηγούμενη ανάρτηση σας υποσχέθηκα μια ειδική τελετή απονομής του ονόματος στο ορειχάλκινο βραχιόλι που έφτιαξα. Η Rihanna ούτε που αναφέρθηκε. Κέρδησε παμψηφή το "The Warrior Princess Bracelet"! Ε, βρε κάτι αμαζόνες που είμαστε! Κι επειδή κάποιες το ζήτησαν θα βγει και σε διαφορετική εκδοχή! Αναμείνατε στις οθόνες σας!


Για την ονοματοδοσία θα ήθελα να ευχαριστήσω δημοσίως τις απίθανες δημιουργούς των ακόλουθων blog:

Wishing everyone a great week!
In the previous post I promised you a special ceremony on naming the brass bracelet I made. Rihanna wasn't at all mentioned. "The Warrior Princess Bracelet" won! Such great Amazons we are! And as some requested it will come out in different versions too! Stay tuned!
For naming the bracelet I would like to publicly thank the amazing creators of the following blogs: 



Η κουκουβάγια και το σόι της!!!







ΧειροΠοιήματα της Νικόλ!!!





Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Hope you are all well!


KISSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




16 σχόλια:

  1. καλημερα και καλη εβδομαδα φιλη μου!
    εμεις ευχαριστουμε για ολα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, να μπορούσα να δείξω και λίγο πιο μεγάλα κάποια λογότυπα όπως το δικό σου καλά θα ήταν. Σημασία έχει ότι το είδατε εσείς! Καλή σου εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  2. Thank you! Thank you!!
    O... λαός μίλησε!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λαός μίλησε και μίλησε ορθά! Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα Ιωάννα μου!

      Διαγραφή
  3. Ωωω! κι εμείς σ΄ευχαριστούμε Χριστίνα μου! Αναμένουμε για την επόμενη βερσιόν! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να αναμένετε Ειρήνη μου γιατί δεν είναι μια αλλά δύο ιδέες super! Να περνάς καλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική ονομασία Χριστινάκι!!!! Και εξαιρετική δημιουργία όπως πάντα!
    Εύχομαι να το φορέσουν πολλές πολλές αμαζόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ονομασία Χριστίνα!! Ελπίζω να έχει μεγάλη επιτυχία!!!! Καλή βδομάδα και αναμένουμε στις οθόνες μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγάλη μου χαρά που ήμουν μια από τις "νονές". Η Rihanna μπορεί να ήταν αυτή που σε ενέπνευσε, αλλά σίγουρα η απαρχή του σχεδίου βρίσκεται κάπου μέσα στο DNA σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιουυπιιι! Yes.. γίναμε νονούλες! Μπράβο Χριστίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ κι εγώ Χριστίνα μου!!!!! Χαρά μου που βοήθησα!!!!! Να ΄σαι καλά!!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yaay! The princess won :) you are most welcome dear and thanks for mentioning me ❥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσια είστε υπέροχες! Λεω να το καθιερώσουμε με τις ονοματοδοσιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...