25 Φεβρουαρίου 2014

FauxBilicious for CforCrafts!

Γειά σας fellow bloggers και απανταχού αναγνώστες! Χάθηκα λίγο, έ? Λίγο οι ιώσεις, λίγο η ανάγκη για ξεκούραση με κράτησαν μακριά. Τώρα όμως είμαι εδώ και έχω νέα!


Για το CforCrafts.com σας έχω ξαναμιλήσει εδώ. Είναι ένα site - πλατφόρμα, που σαν βασικό στόχο έχει τη συγκέντρωση κάτω από την ίδια ηλεκτρονική στέγη χειροποίητων ελληνικών προϊόντων και την προώθησή τους στο εξωτερικό, χωρίς να αποκλείεται βέβαια και η ελληνική αγορά. Το πρόσωπο πίσω από αυτή την ιδέα και την υλοποίησή της είναι η Ειρήνη Λουίζου, η οποία γύρω στις γιορτές επικοινώνησε μαζί μου για συνεργασία!  Η πρόταση ήταν να γράφω για το CforCrafts κάποιες αναρτήσεις το μήνα...... ενθουσιάστηκα, ένιωσα μεγάλη τιμή και φυσικά δέχτηκα.

Σήμερα λοιπόν είμαι εδώ για να σας ενημερώσω για την πρώτη μου ανάρτηση για λογαριασμό του blog του CforCrafts!

Επισκεφτείτε το, διαβάστε και αφήστε το σχόλιό σας. Περιμένουμε με αγωνία!



Hello fellow bloggers and readers everywhere! I got lost a bit, I know. A little the illnesses, a little my need for rest, kept me away. But now I'm back and I have news! 

I have already talled you about CforCrafts.com here . It's a site - platform, which it's main objective is to  gather under one main electronic roof all handmade Greek products and promote them abroad, without excluding the Greek market of course. The person behind this idea and its realization is Irene Louizou, who around the holidays contacted me for a collaboration! The proposal was to write some posts during the next months for CforCrafts...... I felt so excited and honored and of course I said yes. 

So today I'm here to inform you about my first post on behalf of CforCrafts blog! 

If you feel like it, visit, read and leave a comment. We will be waiting anxiously !





11 σχόλια:

  1. Καλό ξεκίνημα, Χριστινάκι!!!
    Πολύ όμορφα και περίτεχνα κοσμήματα!
    Φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ιωάννα μου! Βέβαια το site αυτό δεν έχει μόνο κοσμήματα. Μέχρι και τρόφιμα διαθέτει!

      Διαγραφή
  2. καλη αρχη φιλη μου!
    και περαστικα σου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τα περαστικά. Σιγά σιγά επανερχόμαστε στην καθημερινότητα!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο βρε Χριστίνα! Το αξίζεις πραγματικά! Καλή αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λϊλια! Ότι μπορώ κάνω. Κι αφού μου δίνεται πλέον και η ευκαρία να γράφω συχνότερα θα το κάνω και αυτό!

      Διαγραφή
    2. Προσπάθησα να κάνω εγγραφή ώστε να μπορέσω να σου γράψω και εκεί αλλά δεν γινότανε. Θα ξαναπροσπαθήσω αργότερα! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Χριστίνα μου!!! Εύχομαι ότι καλύτερο στο νέο σου ξεκίνημα!!!!
    Υπέροχο site με πολύ ενδιαφέροντα πράγματα!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ καλή η ιδέα της Ειρήνης.... και είναι και στα ελληνικά! Βασικό!

      Διαγραφή
  5. Καλή αρχή καλή μου Χριστίνα και περαστικούλια! Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...