28 Απριλίου 2014

Weekend Makes!

Χριστός Ανέστη φίλοι μου!
Μετά από ένα σχετικά μεγάλο διάλειμα που οφειλόταν καθαρά σε "τεχνικούς" λόγους, ήρθε η ώρα να γράψω και πάλι Πρώτα κάποιο κακόβουλο λογισμικό κατέλαβε τη σελίδα μου και δεν μου επέτρεπε να μπω στο blog. Μετά τα παιξε και ο υπολογιστής. Μόλις το Σάββατο το απόγευμα τον πήραμε πίσω στο σπίτι. Τι να πω, γέρασε κι αυτός. Κάναμε αναβάθμιση κι όσο αντέξει.

Όλο αυτό τον καιρό δεν αμέλησα το κόσμημα. Έκανα πειράματα με μέταλλα, σχήματα και κυρίως χρώματα. Άρχισα να αντλώ μεγάλη έμπνευση από το pinterest και να μαζεύω φωτογραφίες με μανία. Για όσους έχετε και εκεί λογαριασμό μπορείτε να με βρείτε στο: http://www.pinterest.com/hrisperr/. Επίσης έχω αρχίσει και οραματίζομαι τη συνέχεια αυτού του blog. Πως θα το εξελίξω δηλαδή. Κάθε πράγμα όμως στον καιρό του. Για την ώρα, πάρτε μια ιδέα από τις δημιουργίες των ημερών αποχής μου από τη γειτονιά.


After a relatively long break due to " technical " reasons, it's time to write again. First some sort of malware ceased the blog and then the computer broke down. We got it back last Saturday afternoon. What can I say, it's old. We upgraded and hope it will last a few more months.

All this time I haven't been neglecting jewelry. I 've been working on metals, colors and shapes. I 've begun to draw great inspiration from pinterest and collect pictures with fury. For those who have an account there you can find me at: http://www.pinterest.com/hrisperr/. I've also  begun to envision the continuation of this blog. How it will evolve . But everything in it's time. For now, I'm leaving you with an idea of the creations made on my days of abstinence.

I LOVE color fuchsia!

ΑΓΑΠΩ το φλόγιστρο!
I LOVE my burner!







                      photos by Christina P.

Όλα τα δαχτυλίδια είναι σφυρηλατημένα και περασμένα με δύο χέρια χρώμα. Επίσης η βάση είναι ανοιχτή για να μπαίνει σε οποιοδήποτε δάχτυλο!
Καλή εβδομάδα!!!!!

All rings are forged and tied with two hands of color. Also the base is open to fit in any finger!
Enjoy your week!!!!!



8 σχόλια:

  1. Χριστινα μου καλημερα!
    Χρονια πολλα!
    Αληθως Ανεστη!
    Υπεροχα τα δαχτυλιδια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου!!!! Καλώς όρισα και πάλι! Ελπίζω να γύρισα για τα καλά και να μην με ξαναπροδώσει ο υπολογιστής μου!
      Φιλιάααααααα!!!!!

      Διαγραφή
  2. Κορίτσι μου, χρόνια πολλά και καλά!!!
    Απίθανα τα δαχτυλίδια! Ειδικά το κοκκινο-φούξια είναι υπέροχο!!
    Όσο για το pinterest... Be careful... I'm watching you!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Ιωάννα μου σε βρήκα στο pinterest! Όχι που θα μου ξέφευγες!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά με υγεία και πολλές δημιουργίες!!
    Πολύ όμορφα τα δαχτυλίδια σου!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νεφέλη μου! Πλέον να ευχηθώ καλή Πρωτομαγιά! Ευχαριστώ για το σχόλιο!
      Χριστίνα

      Διαγραφή
  4. Καλός Ήρθες Χριστίνα ξανά!!Τα δαχτυλίδια σου καταπληκτικά!!Εσύ θα μου τα φας χαχαχα Φιλάκια και καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλια καλημέρα! Πάντα χαίρομαι να διαβάζω σχόλιά σου, μου φτιάχνουν τη μέρα!!!!!

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...