27 Μαΐου 2014

DIY Jewelry Cleaner: Καθαρίστε τα faux κοσμήματά σας εύκολα και οικονομικά!

Σε αναζήτηση ενός εύκολου, οικονομικού και ασφαλή τρόπου καθαρισμού δύο αγαπημένων μου faux βραχιολιών, ανακάλυψα ένα καθαριστικό που φτιάχνεται μέσα σε δευτερόλεπτα με υλικά που διαθέτουμε όλες στην κουζίνα μας.

 
                      τα βραχιόλια μου όπως ήταν πριν τον καθαρισμό!

Θα χρειαστείτε:

1 κουταλιά της σούπας αλάτι
1 κουταλιά της σούπας μαγειρική σόδα
1 κουταλάκι του γλυκού απορρυπαντικό για τα πιάτα
1 κούπα καυτό νερό
1 φύλλο αλουμινόχαρτο
1 μπωλ
1 παλιά οδοντόβουρτσα


Αφού συγκεντρώσετε τα υλικά, βάλτε μέσα στο μπωλ το αλουμινόχαρτο, το νερό, το αλάτι, τη σόδα, το απορρυπαντικό και τέλος τα κοσμήματα που θέλετε να καθαρίσετε. Αφήστε τα για δέκα λεπτά.


Εγώ τα γύρναγα που και που γιατί ήταν λίγη η δόση για το μέγεθός τους.


Μετά το δεκάλεπτο σειρά έχει η οδοντόβουρτσα.


Βλέπετε τη μουτζούρα που βγαίνει?


Στο τέλος τα ξέπλυνα με ζεστό νερό και τα σκούπισα με μία βαμβακερή πετσέτα.

Το φίδι μου κυριολεκτικά άστραψε!


Αλλά και το πιρούνι - βραχιόλι άσπρισε αρκετά.


    photos by Christina P.


Σ΄ένα site διάβασα ότι το καθαριστικό αυτό κάνει και για χρυσό, ασήμι, καθαρισμό διαμαντιών κλπ. Όμως δεν το έχω δοκιμάσει (τα διαμάντια μου βλέπετε τα χω σε θυρίδα στην Ελβετία!!!!!) οπότε δεν σας το προτείνω.

Να χετε μια όμορφη μέρα!


8 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Πολύ καλή ιδέα,θα την δοκιμάσω! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Χριστίνα! Απλός και αποτελεσματικός καθαρισμός,θα το έχω υπόψη μου
    Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σαν καινούρια γίνονται όπως βλέπω στη φωτογραφία, εύκολη και οικονομική λύση για να καθαρίσουμε τα faux μας και να τα ξαναφορέσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχα τα διαμάντια σου καλά είναι εκεί, εμείς τι κάνουμε εδώ; Τέλεια ιδέα Χριστίνα, να σαι καλά που την μοιράστηκες. Θα την εφαρμόσω! Εγώ τα καθάριζα με οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα! Ο τρόπος σου είναι εξελιγμένος :)))) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει και για τη μέθοδο της οδοντόκρεμας και μάλιστα σε σχόλιο του site που διάβασα γιαυτήν εδώ. Δεν την έχω δοκιμάσει όμως. Ίσως κάποια στιγμή. Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ τέλεια ιδέα να αστράψουν τα διαμάντια μου...ε.. θέλω να πω τα μπιζού μου:P Φιλιά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...