7 Οκτωβρίου 2014

Back to Blogging with a project!

Η απουσία μου ήταν μακρά. Ελπίζω και αισθητή. Όμως οι δουλειές όταν μετακομίζεις είναι πολλές κι αν δεν τους δώσεις προτεραιότητα δεν τελειώνουν ποτέ. Έπειτα άνοιξαν τα σχολεία. Νέες προτεραιότητες. Στο πρόγραμμα προστέθηκε και η μελέτη. Όσο να 'ναι μια βοήθεια τη θέλουν τα παιδιά μας, έτσι δεν είναι? Μ' αυτά και με κείνα λοιπόν έλειψα καιρό. Και μην νομίζετε πως είμαι έτοιμη για επιστροφή. Όχι ακριβώς. Ακόμα δεν έχω συνδέσει τον υπολογιστή μου. Γράφω από του Γιάννη, που μου τον παραχωρεί τις ώρες που λείπει σε μάθημα. Χμ! Έχω πολλά να σας πω. Όπως το ότι διανύω μια πολύ καλή περίοδο στη ζωή μου. Έχω πάρει σημαντικές αποφάσεις. Μια από αυτές είναι να δείχνω ευγνωμοσύνη για ότι μου συμβαίνει (θετικό ή αρνητικό) και να δίνω απεριόριστη αγάπη σε όλα τα έμψυχα και άψυχα που περικλείουν τη ζωή μου. Δεν ξέρω αν με πιάνετε, αλλά πιστέψτε με δουλεύει. Η ζωή μου λοιπόν πάει μια χαρά. Αισθάνομαι ανανεωμένη και η αισιοδοξία μου είναι απολύτως ανεβασμένη.
Στο θέμα μας τώρα. Για την πρώτη μου ανάρτηση μετά από 1 1/2 μήνα σκέφτηκα να σας δείξω ένα project για την οργάνωση και αποθήκευση των κοσμημάτων σας. Εγώ μετά από αρκετό σερφάρισμα κατέληξα πως είναι η καλύτερη λύση και χωρίς πολύ σκέψη την εφάρμοσα. Στην αρχή ήθελα να το κάνω σαν ένα DIY project αλλά η ιδέα αυτή γρήγορα ναυάγησε λόγω έλλειψης χρόνου και υπομονής. Κάλεσα λοιπόν τον "οικογενειακό" μας μαραγκό και του ανέθεσα να κάνει διαχωριστικά στη συρταρίερα μου. Μετά από προσεκτική μελέτη και αφού πήρα μέτρα του είπα να φτιάξει 7 διαχωριστικά. Φυσικά δεν του είπα για ποιό λόγο. Αυτό θα το πω σε σας: ένα διαχωριστικό για κάθε κομμάτι κοσμήματος. Αλλού τα κολιέ, αλλού τα βραχιόλια, οι καρφίτσες, τα δαχτυλίδια, τα σκουλαρίκια. Αυτά είναι πέντε θα μου πείτε. Τα άλλα δύο είναι για τις ζώνες και τα τσαντάκια. Καλό έ? Να δείτε χώρο που εξοικονόμησα στη ντουλάπα. Γιατί πονήρεψα και εφάρμοσα την ίδια μέθοδο και στα άλλα συρτάρια. Με λιγότερα χωρίσματα όμως. τακτοποίησα όλα μου τα αξεσουάρ. Από κασκόλ μέχρι γάντια και καπέλα!


Έτσι ήταν η συρταριέρα πριν τα διαχωριστικά.


Κι έτσι με τα διαχωριστικά.


Αυτή είναι η συρταριέρα μου σήμερα.

    photos by Christina P.

Κάθε πρωί φεύγοντας για τη δουλειά απολαμβάνω να διαλέγω με τι θα στολιστώ! Α, να μην ξεχάσω να πω ότι τώρα ούτε σκονίζονται τα bijoux μου, ούτε μαυρίζουν.

Πως σας φαίνεται το project? Θα το εφαρμόζατε?

6 σχόλια:

  1. Άντε βρε Χριστινάκι, μου έλειψες.Όσο για την συρταριέρα τη ζήλεψα να σου πω την αλήθεια.Μεγάλο θέμα να μην γίνονται μπερδεμένα τα αξεσουάρ μας. Εγώ που δεν έχω και πολύ χώρο, ποτέ δεν βρίσκω αυτό που θέλω στην ώρα του! Χαίρομαι που είσαι καλά και αισιόδοξη και ανυπομονώ να ξαναρχίσεις να δηλώνεις παρουσία ενεργά. Φιλιά γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλή ωραία η ιδέα σου Χριστινάκι!!!Σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία θα την εφαρμόσω και εγώ!!!Προς το παρών τα αποθηκεύω το καθένα σε πλαστικό σακουλάκι και όλα μαζί σε ένα μεγάλο κουτί,αλλά δυσκολεύομαι να τα βρω όταν τα χρειάζομαι.Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την πρότασή μου δεν θα χεις κανένα πρόβλημα να τα βρεις. Ίσα ίσα που θα το διασκεδάζεις. Καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραία η συρταριέρα, αλλά εγώ ζαλίστηκα με την τσάντα και τα γυαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα, χα! Η τσάντα είναι Axel! Η αγαπημένη μου φίρμα σε τσάντα φέτος! Τα γυαλιά είναι Prime, τα 'χω δύο χρόνια τώρα και δεν τα αποχωρίζομαι χειμώνα καλοκαίρι!!!!! Φιλιάααα!

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...