19 Δεκεμβρίου 2014

My Secret Santa is: Sofia from Paraligo.com!

Ειλικρινά δεν ξέρω με τι λόγια να ξεκινήσω αυτή την ανάρτηση. Ίσως ένα απλό ευχαριστώ να αρκούσε στη Σοφία του Paraligo.com.  Όμως για το δώρο που μου έστειλε νομίζω χρειάζεται μια ολόκληρη ανάρτηση γεμάτη από πολλά και μεγάλα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Πριν ένα περίπου μήνα, ίσως και περισσότερο, έλαβα ένα μέιλ από τη Ζήνα του Ef Zin Creations με την ένδειξη Secret Santa. Σε αυτό το μέιλ - πρόσκληση με πληροφορούσε για ένα Χριστουγεννιάτικο παιχνίδι που διοργάνωνε μαζί με την Τζία από το One Perfect Day. Όπως ίσως μπορείτε να καταλάβετε από τον τίτλο, σε αυτό το παιχνίδι κάθε συμμετέχουσα θα ετοίμαζε ένα δωράκι για μια "συνάδελφό" της blogger χωρίς η δεύτερη να γνωρίζει τα στοιχεία της πρώτης (ελπίζω να είμαι αρκετά σαφής). Έτσι πριν δύο εβδομάδες έστειλα κι εγώ το δωράκι μου (φυσικά δεν θα σας πω που!) ενώ περίμενα με μεγάλη αγωνία να μου ρθει το χαρτάκι του ταχυδρομείου για το δικό μου συστημένο. Και σήμερα το πρωί το παρέλαβα!

Όταν διάβασα στο πακέτο τη διεύθυνση του αποστολέα ταξίδεψα χρόνια πίσω. Στη συγκεκριμένη συνοικία της Θεσσαλονίκης όπου ζει η Σοφία έχω περπατήσει άπειρες φορές κατά τα ανέμελα φοιτητικά χρόνια. Μου φαίνεται λες και ήταν χθες κι ας έχει περάσει σχεδόν μια εικοσαετία. Αχίιιι! Αφού πήγα σπίτι κι έκανα μερικές δουλειές (ναι ήθελα να παρατείνω κι άλλο την αγωνία μου) αποφάσισα να ανοίξω το πακέτο. Τι να σας πω. Πρέπει να είμαι πολύ καλό κορίτσι για να αξίζω τέτοιο δώρο........     

Το πακέτο μέσα στο δέμα. Απολύτως περιποιημένο και καθόλου ταλαιπωρημένο (ε, να παινέσω λίγο και τα ΕΛΤΑ μας!)

Μαζί με την κορδέλα ήταν κι ένα από τα σκουφάκια-στολίδια της Σοφίας που μπορείτε να φτιάξετε κι εσείς πανεύκολα! Για τις οδηγίες πηγαίνετε εδώ.

Επίσης μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο με τα Χριστουγεννιάτικα καρτελάκια δώρων της Σοφίας από εδώ.

Και τώρα ΤΟ δώρο! 
(να να να να να να φανταστείτε τη μουσική υπόκρουση από τις 9 1/2 βδομάδες!)
    σημειώστε: τα λουλούδια είναι κόκκινα! Η εικόνα ξεγελάει λίγο.

Η αποκάλυψη!

Μια τσάντα, μα τι τσάντα! Χειροποίητη, πλεκτή, με αυτό το υπέροχο βελούδινο μαλλάκι!

Η μαμά μου όταν την είδε έπαθε πλάκα. 
-"Πρέπει να την προσέχεις αυτή την τσάντα. Όταν τη φιλάς να τη βάζεις σε θήκη μην πάθει τίποτα. Πω, πω είναι όλη πλεκτή και φοδραρισμένη! Τι ωραία δουλειά!"

Η Σοφία είχε την καλοσύνη να στείλει κι ένα πορτοφολάκι γεμάτο λεφτά ....... για τα παιδιά!

Το σκουφάκι - στολίδι βρήκε τη θέση του στο δέντρο μας!  
    photos by Christina P.

Ελπίζω οι φωτογραφίες μου να μην αδικούν πολύ τη δουλειά της Σοφίας. Μάλλον χρειάζεται ένα post όπου θα φαίνεται φορεμένη. Αύριο που θα ντυθώ όμορφα για να παρακολουθήσω με την οικογένεια τη συναυλία του Μουσικού Σχολείου Χανίων και φυσικά η τσάντα θα κάνει το ντεμπούτο της, θα φροντίσω να βγάλω και τέτοιες. 

Για το κλείσιμο θα ήθελα να απευθυνθώ προσωπικά στη Σοφία:
 Χαίρομαι πραγματικά που έκανες ένα blog για να βγάζεις τα απωθημένα σου. Γιατί εκεί θα μπορώ να σε επισκέπτομαι συχνά και να θαυμάζω τη δουλειά σου. Όσο για το "τέλεια"... μην το λες. Στα μάτια των άλλων κάνεις τέλεια πράγματα. Να είσαι σίγουρη. Απλά δέξου το. Τα χρόνια που έρχονται εύχομαι να είναι τα καλύτερα της ζωής σου! Γεμάτα ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ και ατέλειωτη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!
Να είσαι καλά! 
Φιλιά πολλά!!! 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...