14 Ιανουαρίου 2015

GIVEAWAY: ORIFLAME Beauty Products by L.A's FLAME!

Πως περνάτε αυτές τις μέρες με το κρύο? Εγώ είμαι συνεχώς κουκουλωμένη και περιμένω να περάσει. Τουλάχιστον χαίρουμε άκρας υγείας.

Επί του θέματος τώρα. Πριν δύο αναρτήσεις σας υποσχέθηκα giveaway!!! Ήρθε λοιπόν η ώρα!

Είναι το πρώτο giveaway που κάνω από το blog και δεν αφορά κάποιο κόσμημά μου. Μ' αυτό το δώρο εγκαινιάζουμε με την Άντρη τη συνεργασία μας. Ένας ή μια τυχερή θα κερδίσει όχι ένα, ούτε δύο, αλλά τρία προϊόντα περιποίησης της ORIFLAME. Αυτά είναι:

Μία μάσκα προσώπου σε Gel με Aloe Vera Love Nature, ιδανική για μικτά δέρματα (πολύ δροσιστική την έχω κι εγώ!) 

Μια ενυδατική κρέμα - gel με Αλόη Love Nature επίσης για μικτά δέρματα!

Ένα gel ματιών με Αλόη Love Nature!

 
Δύο προϋποθέσεις χρειάζονται για τη συμμετοχή σας στο διαγωνισμό:
1) να έχετε λογαριασμό στο G+ ή στο google και 
2) να έχετε λογαριασμό στο fb

Τρία είναι τα βήματα που πρέπει να κάνετε για να μπείτε στην κλήρωση:

1) Αφήστε σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση.
2) Ακολουθείστε το FauxBilicious στο G+ ή στο google.
3) Κάντε like στη σελίδα L.A's FLAME στο fb

Θα κληρωθούν μόνο όσοι έχουν κάνει και τα τρία βήματα!

Έχετε περιθώριο μέχρι την επόμενη Παρασκευή 23 Ιανουαρίου τα μεσάνυχτα να λάβετε μέρος.

Καλή σας επιτυχία!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...